Умови повернення

У разі необхідності здійснення повернення коштів Власником Користувачеві, відповідно до умов цієї Угоди, для здійснення повернення коштів Користувач зобов'язаний надіслати Власнику Заяву про повернення коштів за допомогою надсилання листа на контактну адресу електронної пошти Власника з наступною інформацією:

- реквізити банківського рахунку чи банківської картки, який Власник зобов'язаний перерахувати кошти;

- ім'я, по батькові та прізвище Користувача;

- контактний номер телефону Користувача;

- номер та дату Замовлення;

- причину повернення коштів;

- необхідну суму повернення коштів.

Порядок повернення та/або обміну Товару

Терміни на повернення та обмін Товару, згідно із Законом України «Про захист прав споживачів», що продаються на Сайті, становлять 14 днів з моменту надсилання Замовлення. Обмін Товару проводиться, якщо він не використовувався та, якщо, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, упаковка, заповнений бланк-повернення та збережено розрахунковий документ.

Якщо тварині було придбано будь-який Товар, який не підійшов йому за розміром, фасоном, забарвленням або характеристиками, Користувач має право звернутися до Власника протягом 14 (чотирнадцяти) днів, починаючи з наступного дня після доставки Замовлення та вимагати на законних правах обміну Товару або повернення витраченої суми, якщо немає аналогічного відповідного Товару та немає інших альтернатив для обміну.

При цьому є кілька вимог:

- товарний вигляд та упаковка Товару не були пошкоджені, всі бирки та ярлики на місці;

- товар не був у вжитку: відсутні сліди використання, подряпини, відколи, потертості тощо;

- замовлений Товар підлягає поверненню та обміну, відповідно до цієї Угоди та чинного законодавства України;

- товар складений в упаковку таким же чином, як і при отриманні;

Товар, що має сліди використання - поверненню не підлягає (сліди використання - будь-які зміни у Товарі, що свідчать про його експлуатацію за призначенням).

Товари не підлягають поверненню та/або обміну, якщо:

- товар використовувався не відповідно до правил/інструкцій з експлуатації або не відповідно до звичайного функціоналу для такого Товару.

- товар використовувався в нештатному режимі або використовувалися не відповідні інструкціям та/або правилам параметри роботи обладнання або його компонентів (частот, напруг та ін.);

- дефекти Товару спричинені використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації;

- пошкодження Товару, спричинене потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин чи комах;

- товар має виражені механічні та/або електричні ушкодження, отримані внаслідок будь-яких дій Користувача, або сторонніх осіб;

- товар пошкоджений внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових факторів та інших ситуацій, які не залежать від власника;

- товар піддавався ремонту неуповноваженими особами з порушенням вимог виробника та норм техніки безпеки.

Також, перелік Товарів, які не підлягають поверненню, позначений у постанові Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 р. «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" та інші нормативно-правові акти України.

При поверненні Користувачем Товару належної якості відповідно до умов цієї Угоди та чинного законодавства України Власник повертає йому сплачену за Товар грошову суму за фактом повернення Товару, за вирахуванням повної компенсації витрат Власника, пов'язаних з доставкою Товару Користувачеві.

Повернення коштів за Товар, який не було доставлено з вини Власника, провадиться виключно на підставі письмової заяви Користувача, на картковий рахунок Користувача або на банківський рахунок Користувача, зазначений ним у Заяві про повернення грошових коштів, протягом 10 банківських днів з дати надання такої заяви Власнику, відповідно до процедури, закріпленої в умовах цієї Угоди.

При відмові Користувача від Товару належної якості Власник повертає йому вартість поверненого Товару, за винятком витрат Власника, пов'язаних з доставкою поверненого Користувачем Товару належної якості та за вирахуванням комісій банківських установ, платіжних систем або інших організацій, за допомогою яких такі кошти повертаються протягом 10 днів з дати надходження поверненого Товару на склад Власника разом із заповненою Користувачем заявою та документами на повернення, а також, якщо Товар не був у користуванні, відповідно до умов цієї Угоди.

Вартість повернення Товару належної якості Користувачем Власнику, відповідно до умов цієї Угоди, оплачується Користувачем самостійно.

Повернення Товару неналежної якості:

Під Товаром неналежної якості мається на увазі Товар, який має явний дефект виробничого характеру та/або Товар, у якого закінчився термін придатності. Отриманий Товар повинен відповідати опису на Сайті, враховуючи умови Угоди. Відмінність елементів дизайну чи оформлення від заявленого на Сайті опису не є ознакою неналежної якості.

Зовнішній вигляд Товару, а також комплектність всього Замовлення, повинні бути перевірені Користувачем в момент доставки Товару.

При доставці Товару Користувач ставить свій підпис у квитанції про доставку. Такий підпис є підтвердженням доставки та отримання Замовлення. Після отримання Замовлення претензії до зовнішніх дефектів Товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються. Сторони погодили, що у разі недотримання обов'язкових вимог зазначеної процедури, визнається отримання Користувачем Товару у належному стані - без будь-яких механічних пошкоджень та повної комплектності.

Повернення коштів за Товар неналежної якості здійснюється за допомогою повернення вартості оплаченого Товару виключно на підставі письмової заяви Користувача, на картковий рахунок Користувача, зазначений ним у Заяві про повернення грошових коштів, протягом 14 банківських днів з дати надання такої Заяви Власнику, відповідно з процедурою, закріпленою в умовах цієї Угоди.

Бракований товар чи товар неналежної якості

Якщо Користувач отримав бракований Товар або Товар неналежної якості, то він може написати на електронну пошту Власника, зазначену в цій Угоді, лист з темою "Обмін та повернення", номером Замовлення, номер телефону для зворотного зв'язку (якщо він відрізняється від зазначеного у Замовленні) , фото та детальним описом ситуації.